Nog twee maandjes ~ :) - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Florine Baaij - WaarBenJij.nu Nog twee maandjes ~ :) - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Florine Baaij - WaarBenJij.nu

Nog twee maandjes ~ :)

Door: Florine Baaij

Blijf op de hoogte en volg Florine

19 Augustus 2014 | Nederland, Lisserbroek

Ha allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten hopen Corinda en ik bijna naar Uganda te gaan om vrijwilligers werk te gaan doen in een kindertehuis. En misschien weten jullie het niet maar dat is al over 2 maanden en 1 dag, 62 dagen om precies te zijn en om helemaal precies te zijn 61 dagen en 7 uren 15 minuten. Waaahh zo snel al ;)

Oke het is best heel spannend maar ik heb er best ook heel erg veel zin in!
Via deze site ga ik jullie op de hoogte houden van mijn fantasierijke bloggen en meemaaksels. Leuk he!

Ik hoop dat jullie dan net als mij enorm (mee) genieten !

Lieve groetjes, Florine
( Nu nog uit het natte Lisserbroek)

  • 19 Augustus 2014 - 19:29

    Corinda:

    Belooft veel goeds :-D..
    Wiiiieee, snel al he!! Zin in :-)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florine

Hallo, Ik ben Florine Baaij en ben 20 jaar. In Oktober hoop in voor een kleine 6 weken naar Uganda te gaan om vrijwilligerswerk te doen in een kindertehuis. Vandaar ook mijn dagboek op de site waarbenjij.nu. Iedereen bedankt voor lezen :) Groetjes Florine

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 6823

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 27 November 2014

Uganda, Soroti

Landen bezocht: